תפריט סגור

משאבה להגברת לחץ מים

התקנת משאבה להגברת לחץ מים במחירים מפתיעים!
לחץ מים נמוך הוא לא פחות מסיוט. קשה מאוד להתקלח בכיף, לשטוף כלים ובכלל להתנהל עם מערכת המים בבית. הפתרון לכך הוא התקנת משאבה להגברת לחץ מים שתחזיר את זרם המים והשפיות לקדמותם. האינסטלטורים שלנו מחזיקים במשאבות החדשניות ביותר ויכולים להתקין משאבות הגברת לחץ מים בבניינים או בבתים פרטיים בהתראה קצרה ובמחירים משתלמים במיוחד!

התקנת משאבה להגברת לחץ מים בשירות 24/7

אצלנו ניתן לרכוש משאבה להגברת לחץ מים במחיר החל מ 1000 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה
ניתן
להזמין משאבות להגברת לחץ מים מהיום להיום!

להזמנת משאבות להגברת לחץ מים חייגו: 050-830-3889

משאבה להגברת לחץ מים

רגע לפני התקנת משאבה להגברת לחץ מים

אם אתם מעוניינים לקבל ידע בנושא הגברת לחץ מים תחזיקו חזק ותקראו את הטיפים הבאים שלנו. דבר ראשון חשוב לנו לציין שלא בטוח שתקלת הזרם הנמוך אצלך בדירה נובעת מלחץ מים נמוך! זו הסיבה שאנחנו ממליצים לך לבצע את הפעולות הבאות כדי להבין בדיוק האם זו בעיה של לחץ מים או כל בעיית אינסטלציה אחרת:

  • צנרת ישנה
    לרוב בבניינים ישנים תהיה מותקנת מערכת מים מברזל שעם הזמן תופסת חלודה שמקטינה את הקוטר בו המים עוברים ובכך מזרימה פחות מים לדירה שלך.
  • חנוכיית מים סתומה
    המים בישראל מכילים המון אבנית שמצטברת ומצטברת וחוסמת מעבר מים תקין ממי התאגיד אליך הביתה.

הזמנה של אינסטלטור שיבצע בדיקת לחץ מים ויבחן את מצב מערכת המים אצלך בדירה תוכל לסייע לך להבין האם הבעיה אצלך בצנרת או שזו בעיה של כל הבניין, מה שמשנה את התמונה ומאפשר לך לבקש התקנה של משאבה להגברת לחץ מים לבניין כולו.

איך לבחור נכון משאבה להגברת לחץ מים?

למרות שהחשק הראשוני דוחף אותך לחשוב על רכישת המשאבה החזקה או היקרה ביותר, אנחנו כבר ממליצים לך לעצור את המחשבות האלו ולקרוא את המדריך הבא לבחירת משאבה להגברת לחץ מים.
לרוב, בעיות בזרם המים יקרו בבניינים גבוהים מכיוון שלחץ המים המגיע מתאגידי המים השונים לא מספיק חזק כך שככל שהקומה גבוהה יותר, כך קשה יותר למים לטפס. הפתרון הוא באמת משאבה להגברת לחץ מים, אבל לא כל משאבה מתאימה לסוג הדירה ולצנרת שלך. קודם כל היינו ממליצים לך לשאול את השכנים האם גם הם סובלים מזרם מים נמוך ובמידה וכן ניתן להתקין משאבה לבניין ובכך לחסוך לא מעט כסף. במידה והבניין לא רוצה להשתתף או לא סובל מהבעיה, אפשר להזמין התקנת משאבה להגברת לחץ מים אבל כזו שתהיה מדויקת מספיק כדי להעלות את המים ולא לגרום נזק לצנרת. חשוב מאוד לשים לב לעניין הצנרת מכיוון שזרם חזק מדי בצנרת ישנה מדי עלול לגרום לסדקים ולפיצוצים בצנרת ולהוצאה מיותרת של כספים וזמן!

איפה ממקמים את משאבות המים?

צריך לקחת בחשבון שמשאבות הביוב או משאבות המים השונות עלולות להרעיש, צריכות חיבור לחשמל וכמובן נגישות לצינורות המים ולכן יש לפנות מקום ייעודי בו משאבת המים תותקן. בדרך כלל, משאבה להגברת לחץ מים בבניין תותקן באזור הגג בבניין כדי לחסוך את מטרד הרעש ולהשתמש במקום נייטרלי שלא מפריע לאף אחד, אך כדאי מאוד להתקין סוכך כלשהו כדי להגן עליה מפגעי מזג האוויר בקיץ ובחורף.

כמה עולה התקנת משאבה להגברת לחץ מים?

התקנת משאבה להגברת לחץ מים היא לא סיפור מורכב אך הוא דורש התעסקות לא קטנה. רוב התקציב יופנה כמובן לרכישת משאבת המים וזו הסיבה שאנחנו ממליצים לך להיעזר בשירותי אינסטלציה מקצועיים שילוו אותך בתהליך ויוודאו שהמשאבה שבחרת היא המדויקת עבורך. חברתנו עזרה בהצלחה להגביר זרמי מים על ידי משאבה לעשרות רבות של בניינים ואנחנו מזמינים גם אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי שנוכל לעזור לך ליהנות ממערכת המים שלך כמו שצריך!
המחיר הבסיסי עבור העבודה בלבד מתחיל מ 700 שקלים, ניתן גם לקנות דרכנו את המשאבות או במידה ויש לכם משאבה קיימת נוכל להתקין אותה.

להזמנת משאבות להגברת לחץ מים חייגו: 050-830-3889

מחיר משאבה להגברת לחץ מים ושירותים נוספים

סוג השירות

מחיר השירות

התקנת משאבה להגברת לחץ מים
*ניתן לרכוש גם משאבות דרכנו, המחיר משתנה לפי סוג המשאבה

החל מ – 1000 ₪ (תלוי בסוג המשאבה)

החלפת משאבה טבולה לביוב

החל מ – 2500 ₪

הגברת לחץ מים

החל מ – 800 ₪

החלפת סיפון

החל מ – 350 ₪

החלפת ברזים

החל מ – 250 ₪
שחרור סתימה באמבטיה החל מ – 350 ₪
Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן